جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

چیپ طارمی لاتزیو را ویران کرد| درخشش مهدی درلیگ اروپا

  • کد خبر: ۱۰۰۲۹۲
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
چیپ طارمی لاتزیو را ویران کرد| درخشش مهدی درلیگ اروپا
درخشش مهدی طارمی در ترکیب تیم پورتور در لیگ اروپا تمجید رسانه‌های اروپایی را برانگیخته است. هرچند که ایتالیایی‌ها معتقدند داور باید تمارض او را تایید می‌کرد تا پنالتی به سود پورتو شکل نگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی طارمی به درخشش خود در ترکیب پورتو ادامه می‌دهد. مهاجم ملی پوش فوتبال ایران در نبرد تیمش مقابل لاتزیو چهره درخشان تیمش بود و توانست یک گل بزند و یک پاس گل هم بدهد. طارمی گل اول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این گل درحالی رقم خورد که داور ابتدا برخورد طارمی با مدافع لاتزیو را تمارض تشخیص داد، اما در بازبینی صحنه مشخص شد که مدافع لاتزیو روی طارمی خطا کرده و این بازیکن اولین گل را از روی نقطه پنالتی به نفع تیمش به ثمر رساند. طارمی گل دوم پورتور را هم به زیبایی برای اولاویو ساخت و با یک ضربه چیپ تماشایی هم تیمی‌اش را با دروازه لاتزیو تک به تک کرد تا گل دوم پورتو رقم بخورد.  

بعد از بازی سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از درخشش ستاره ایرانی ترجیح داد درباره این بازیکن صحبت نکند و از تمجید این بازیکن چشم پوشی کرد و گفت: تمایلی ندارم درباره فردی مشخص صحبت کنم. درست است او (طارمی) در این بازی روی هر دو گل ما تاثیرگذار بود، اما این نتیجه را می‌خواهم روی تلاش تیم بنویسم.

وی افزود: همه بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند و در سرنوشت تیم اهمیت دارند. به همین خاطر من این دستاورد را به کل تیم تبریک می‌گوییم.

رسانه‌های ایتالیایی بعد از حذف لاتزیو به انتقاد از بازگشت تصمیم داور در صحنه اعلام تمارض طارمی پرداختند و چنین نوشتند:

سایت فوتبال ایتالیا نوشت:پنالتی‌ای که VAR به پورتو تقدیم کرد بهترین مثال برای این است که این تکنولوژی فوتبال را از ماهیت اصلی اش دور کرده است.

برخورد طارمی بازیکن پورتو با بازیکن لاتزیو امری طبیعی در فوتبال است و داور هنگام تشخیص تمارض از سوس بازیکن ایرانی تصمیم درستی گرفت، ولی وقتی با VAR این صحنه را بررسی کرد تصمیمش را تغییر داد.

در آن صحنه دو بازیکن برخوردی طبیعی داشتند و این صحنه‌ها را باید به شکل طبیعی تماشا کنید. ولی VAR با چند دوربین به شکل آهسته این صحنه را برای داور به نمایش می‌گذارد تا داور به اشتباه از روی تصاویر آهسته تصمیمش را عوض کند و این نشان دهنده تغییر ماهیت فوتبال با VAR است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->